Ny blogg!

Hej alla! Mitt namn är Hanna och jag är 21 år och har funderat länge på att starta en ny blogg. När jag var 16 år började jag med en blogg som handlade mellan allt möjligt, men tröttnade efter 2 år för jag kände att jag inte fick ut något utav det. Men nu har jag valt att starta en ny blogg som till största del kommer att handla om matlagning, hundlivet, naturlivet samt mode och inredning.. sådant som jag älskar! Men i mitt första inlägg tänkte jag att jag skulle presentera mig själv lite.
 
Som sagt så heter jag Hanna och är 21 år gammal. Bor i en liten håla i Småland utanför Växjö med min familj (ha inte flyttat hemifrån än). Jag ha dessutom en underbar pojkvän som jag har varit tillsammans med i 3,5 år som jag älskar oerhört mycket! Efter att jag tog studenten började jag plugga till gymnasielärare i historia och religion på Linneuniversitetet i Växjö (därav en anledning till att jag inte ha flyttat hemifrån än, då jag inte vill ta studielån) vilket jag trivs väldigt bra med. Just nu är jag inne på min fjärde termin vilket innebär 6 terminer till -.- Puh! Men min pojkvän tar sin servicetekniker examen nu till sommaren så efter det kan jag flytta ihop med honom, något som vi ha längtat efter länge :) 
 
På min fritid när jag inte pluggar så är jag ute mycket i trådgården och i skogen med hundarna och pojkvännen, lagar mat där jag hittar på egna recept eller hänger i stan och inspireras utav mode och inredning vilket jag också tycker är skit kul :) Eftersom detta är mina intressen kommer bloggen handla mycket om det, så jag hoppas att den ska vara inspirerande. Jag ska försöka komma upp med ett inlägg varje dag som också innefatta bilder :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasliving.blogg.se

Mitt namn är Hanna och jag är 21 år. Min blogg kommer att handla om allt möjligt, men till största del matlagning, hundlivet, naturlivet och även mode som jag älskar! Ibland kanske pojkvännen får vara med och bidra med sina idéer, men det vill jag inte lova att det är något smart ;) Hoppas ni kommer att inspireras utav bloggen!

RSS 2.0