Barnkalas

Kvällen igår blev trevlig och mysig framför en film med ett glas vin och vänner :) Idag har det varit riktigt fint väder så det blev en cykeltur under förmiddagen med Kajsa på 3 km så hon fick springa av sig lite :) Därefter var jag och pojkvännen ute i trädgården hos svärfar och hjälpte honom med isklumparna som samlas på taken när snön börja smälta under dagarna och fryser på nätterna. Vi hackade bort så mycket vi kunde för att minska risken att få en i huvudet när man passera. Att få en rejäl isklump i huvudet kan ju ta död på en, så det är livsviktigt att ta bort dem om man ha möjlighet. Under eftermiddagen har vi varit på kalas hos min kusin som fyllde 5 år :) Stor tårta, massa koppar med kaffe och prat med släkten :) Alltid lika trevligt. Ikväll är min pojkvän ute och locka på räv och ska försöka skjuta en så för min del bli det en kväll framför en film :) Imorgon förmiddag/lunch ska jag plugga och under eftermiddagen blir det eftersöks träning med Kajsa. Uppdatering om det kommer imorgon!  


Kommentarer
Jesus

Herre jisses. Det här var den absolut mest ointressanta blogg jag någonsin har läst. Varför skriver du bara om saker du har gjort? Vem bryr sig om det, egentligen? Det är det man har dagböcker till. Bredda perspektivet om du vill locka läsare!

Svar: Jag håller liksom på kanske? Jag började skriva för några dagar sen + att jag har fullt upp hela dagarna vilket du kanske inte har.
hannasliving.blogg.se

2013-03-03 @ 18:24:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasliving.blogg.se

Mitt namn är Hanna och jag är 21 år. Min blogg kommer att handla om allt möjligt, men till största del matlagning, hundlivet, naturlivet och även mode som jag älskar! Ibland kanske pojkvännen får vara med och bidra med sina idéer, men det vill jag inte lova att det är något smart ;) Hoppas ni kommer att inspireras utav bloggen!

RSS 2.0