Smörgåstårta

 
Idag fyller min underbara pojkvän år så kvällen har spenderats med honom och min svärmor att göra en smörgåstårta för lite kalas imorgon :) Tycker att den blev riktigt fin och receptet kan jag tyvär inte ge ut för det är hemligt enligt min svärmor ;) Har höga förväntningar på denna godbit imorgon så hoppas att den bli bra :)
 
Annars har dagen spenderats med att städa, handla ingredienser till smörgåstårta, ut och gå långpromenad med hundarna, hämta far och plugga. En härligt dag där man har mycket att göra. Tur att man inte bli uttråkad :)
 
Sen löste allt sig med lägenheten och det står nu klart att jag och Robin blir ägare till den i sommar :) LÄNGTAR! (allt blev mycket enklarare när Robins chef pratar med hyresvärden).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasliving.blogg.se

Mitt namn är Hanna och jag är 21 år. Min blogg kommer att handla om allt möjligt, men till största del matlagning, hundlivet, naturlivet och även mode som jag älskar! Ibland kanske pojkvännen får vara med och bidra med sina idéer, men det vill jag inte lova att det är något smart ;) Hoppas ni kommer att inspireras utav bloggen!

RSS 2.0