Uppdatering

Det har varit lite dålig uppdatering på sistone, jag vet. Jag har haft väldigt mycket att göra den senaste veckan med skolan och allt. Allting har varit lite upp och ner och så försöker man hinna med allt som man vill hinna med, men så är det ibland. Just nu känner jag att jag har koll på läget och vad som ska göras om dagarna. Har planerat upp allt :) Man blir ju i för sig inte på bättre humör när man ser vilket tråkigt väder vi har. KALLT OCH BLÅSIGT. Vart tog våren (som var på väg) vägen? Vi går mot istid.. tro mig.
 
Annars igår var jag och Robin på visning på en lägenhet vilket var roltigt. En väldigt fin lägenhet måste jag säga, vilket vi har tackat ja till så vi får se vad som händer.
 
Denna veckan kommer annars bestå utav att skriva ihop det sista på mitt examensarbetet vilket jag tråkigt nog inte hinner bli klar med tills imorgon då den ska in, men så är det. Den kommer inte drabba de andra kurserna som kommer sen, eftersom jag kommer hinna bli klar tills dess. Sen ska jag som sagt vänta på besked utav hyresföreningen ifall vi får lägenheten eller inte + att jag ska försöka komma upp med lite nya inlägg denna veckan om roliga saker :) Kanske några trevliga recept.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasliving.blogg.se

Mitt namn är Hanna och jag är 21 år. Min blogg kommer att handla om allt möjligt, men till största del matlagning, hundlivet, naturlivet och även mode som jag älskar! Ibland kanske pojkvännen får vara med och bidra med sina idéer, men det vill jag inte lova att det är något smart ;) Hoppas ni kommer att inspireras utav bloggen!

RSS 2.0