Värmeljusstakar

 
Denna regninga dag har idag spenderats på IKEA med min pojkvän och svärmor :) En väldigt trevlig dag med en del inköp bl.a. dessa värmeljusstakar som visas på bilden. När jag fick syn på dem tänkte jag med en gång "Det där är sååååå Hanna"! så dessa fick följa med hem :) Sen fick massa andra små saker följa med hem också, men den som handlade mest utav oss var svärmor :) Alla var nöjda med sina köp idag så det var ju bra! Ikväll blir det att umgås med några vänner med lite rött vin och bara mysa :) Morgondagen ska spenderas med Kajsa som är min och pojkvännens hund som jag har glömt att presentera här på bloggen, men jag ska lägga upp rikitiga bilder på henne och visa upp henne för er :) Vi ska i alla fall ut och cykla en runda imorgon och på måndag ska vi träna lite eftersök på blod så fullt upp!


Kommentarer
♣ Ida - Hon som föddes med LKG

fina ljusstakar :)

Svar: Tack så mycket :)
hannasliving.blogg.se

2013-03-04 @ 19:13:59
URL: http://idahtt.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasliving.blogg.se

Mitt namn är Hanna och jag är 21 år. Min blogg kommer att handla om allt möjligt, men till största del matlagning, hundlivet, naturlivet och även mode som jag älskar! Ibland kanske pojkvännen får vara med och bidra med sina idéer, men det vill jag inte lova att det är något smart ;) Hoppas ni kommer att inspireras utav bloggen!

RSS 2.0