Simning

Herregud vilket fint väder det är ute idag och vad gör jag istället för att ta en lång promenad? Jag tar en simtur i simhallen ;) Visst, det är väldigt skönt det också :) Jag har som motto att simma 40 längder en gång i veckan för ryggens skull. Jag tog däremot en långpromenad igår med hundarna vilket var otroligt skönt :) Det bästa är att hundarna blir så himla glada när solen tittar fram och man är ute i naturen då. Får bli en promenad till imorgon för deras skull :)
 
Senare tänkte jag lägga in ett inlägg om ett recept på bakad potatis och räkröra som jag gjorde för några veckor sedan som var så himla gott :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasliving.blogg.se

Mitt namn är Hanna och jag är 21 år. Min blogg kommer att handla om allt möjligt, men till största del matlagning, hundlivet, naturlivet och även mode som jag älskar! Ibland kanske pojkvännen får vara med och bidra med sina idéer, men det vill jag inte lova att det är något smart ;) Hoppas ni kommer att inspireras utav bloggen!

RSS 2.0