Glad påsk!

Ville bara kika in och önskar alla en glad påsk och hoppas att ni får en bra dag ute i vintervädret! Kan inte minnas när snön fortfarande låg kvar under påsken? Herregud. Jag har varit dålig på att blogga i veckan jag vet, men jag har haft mycket att göra och sen har jag faktiskt glömt bort bloggen. Jag har inte heller haft tid till att laga mat, och av den anledningen inte kommit upp med något nytt recept. Men jag hoppas att detta kommer att ändra sig.. Denna veckan som kommer nu starta en ny kurs som också kommer att kräva mycket tid, men jag hoppas att hinna med att blogga något :) Igår t.ex. beställde jag en klänning ifrån nelly.com som jag ska ha på min brors student :) Kommer att lägga upp en bild på den när jag har fått den :) Lovar! 
 
Annars önskar jag er alla en riktigt glad påsk! Så ska jag försöka bli bättre på att blogga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasliving.blogg.se

Mitt namn är Hanna och jag är 21 år. Min blogg kommer att handla om allt möjligt, men till största del matlagning, hundlivet, naturlivet och även mode som jag älskar! Ibland kanske pojkvännen får vara med och bidra med sina idéer, men det vill jag inte lova att det är något smart ;) Hoppas ni kommer att inspireras utav bloggen!

RSS 2.0